credius.ro

2005 - cel mai dinamic an pentru BT Asigurari

8 februarie 2006

Anul 2005 a reprezentat perioada de maxima expansiune a companiei BT Asigurari Transilvania ca urmare a extinderii retelei nationale de vanzari pentru sectorul retail si
corporate, dar si a intensificarii actiunilor de marketing. Rezultatele finale confirma trendul ascendent din 2005: primele brute subscrise au crescut cu 293% fata de anul 2004, ajungand la valoarea de 103.741.458 RON.

“Incepand din luna iulie 2005, reteaua de vanzari pentru sectorul retail
este sustinuta de o noua structura de vanzari constituind un departament
specializat, dedicat clientilor corporativi – persoane juridice, lansand
un concept unic pentru Romania in sectorul asigurarilor. Astfel, BT
Asigurari Transilvania, prin experienta si profesionalismul sau dobandite
in cei 11 ani de activitate, vine in intampinarea clientilor sai cu
solutii financiare globale: produse si servicii de asigurari, bancare, de
leasing si de investitii” Constantin Jeican, Presedinte BT Asigurari
Transilvania.

Structura portofoliului BT Asigurari Transilvania:

Politele pentru asigurarile generale reprezinta 94% din totalul primelor
brute subscrise, iar politele pentru asigurarile de viata si pensii - 6%
din portofoliul anului 2005, fata de 4% pondere detinuta in anul 2004. Din
categoria asigurarilor generale politele pentru asigurarile auto (CASCO si
RCA) reprezinta 69% din portofoliul total, mentinandu-se aproape la
nivelul anului 2004. Cea mai importanta modificare in structura
portofoliului este majorarea ponderii politelor auto RCA, acestea detinand
38% din portofoliu, fata de 11% cat erau in anul 2004, ca urmare a
campaniei nationale de publicitate si a campaniilor dedicate pentru forta
de vanzari. In anul 2005 politele auto RCA au crescut de peste zece ori,
de la 3.892.097 ron la 39.421.754 ron.

Structura globala a portofoliului anului 2005 pe baza subscrierilor de
prime include: polite auto (RCA si CASCO) - 69%, alte asigurari generale -
14%, asigurari pentru incendiu si calamitati - 11% si asigurari de viata
si pensii - 6%.

Reteaua de vanzari pentru sectorul retail si pentru corporate s-a extins
Reteaua corporate are in prezent acoperire nationala detinand 11 centre
regionale si o echipa de 50 de specialisti, ceea ce permite fiecarui
membru al retelei cunoasterea specificului pietei locale, mentinerea unei
comunicari directe si eficiente cu clientii si potentialii clienti,
identificarea si satisfacerea nevoilor financiare ale acestora.

Reteaua de vanzari in sectorul retail s-a extins in 2005 cu 89 de agentii
noi, ajungand la finalul anului la 136 de agentii, iar alte 29 de agentii
vor incepe activitatea in primul trimestru al anului 2006. Personalul
implicat direct in vanzari a crescut cu cca 300%, ajungand la aproape 500
salariati – directori si inspectori de asigurari. Expansiunea teritoriala
este sustinuta de formarea in cadrul departamentului vanzari a unei echipe
proprii de training. Programele de training din anul 2005 au inclus
sesiuni pentru dezvoltarea abilitatilor de management, recrutare,
leadership si coaching dedicate directorilor de agentii.

Rezultatele financiare depasesc bugetul asumat pentru anul 2005
Primele brute subscrise in anul 2005 au inregistrat o crestere cu 162,9%
fata de primele bugetate ajungand la valoarea de 103.741.458 ron.

Profitul brut in anul 2005 este de 8.027.712 ron cu 12,26% peste nivelul
bugetat. Daunele platite in anul 2005 pentru asigurarile generale sunt de
28.645.185 ron, reprezentand 110% fata de nivelul de daune anticipat si
bugetat, in valoare de 26.130.000 ron.“O crestere de numai 10% a daunelor
platite reprezinta o evolutie normala in conditiile unei cresteri cu 293%
a volumului primelor subscrise in anul 2005. Cresterea permanenta a
activitatii companiei BT Asigurari Transilvania se realizeaza sub
principiul prudentei de care trebuie sa dea dovada un adevarat
asigurator”, Constantin Jeican, Presedinte BT Asigurari Transilvania.

In primul trimestru al anului 2006 actionarii BT Asigurari Transilvania
prevad o noua majorare a capitalului social, atat pentru respectarea
prevederilor legale cat si pentru a avea garantia onorarii tuturor
riscurilor asumate. Capitalul social subscris si varsat al BT Asigurari
Transilvania este de 20 milioane ron, ultima majorare fiind efectuata in
luna iulie 2005 de la valoarea de 8,23 milioane ron.

Strategia de dezvoltare pentru anul 2006 vizeaza atingerea valorii de
180.000.000 ron pentru primele brute subscrise, ceea ce reprezinta o
majorare cu 40% comparativ cu anul 2005, superioara dinamicii intregii
piete a asigurarilor, asa cum BT Asigurari Transilvania a obtinut si in
anii anteriori.

Despre BT Asigurari Transilvania:
Membra a Grupului Financiar Banca Transilvania, care activeaza in
domeniile bancare, de investitii, al leasingului si al valorilor
mobiliare.
BT Asigurari Transilvania a fost fondata in anul 1994 spre a raspunde
tuturor necesitatilor de asigurare ale tuturor categoriilor de clienti -
persoane fizice si juridice. In prezent echipa BT Asigurari Transilvania
este formata din 765 angajati.
Prin reteaua proprie de reprezentante din toata tara, BT Asigurari
Transilvania ofera clientilor sai o gama larga de polite de asigurari
generale si asigurari de viata.
BT Asigurari Transilvania are incheiate contracte de reasigurare cu cele
mai importante societati de asigurari: Swiss Re, Munich Re si Gen Re.

Alte articole

credius.ro
credius.ro
Ooni Koda
© Copyright 2024 InfoBancar

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro