... doar pentru o seara. Motivul super-party-ului: 100.000 de clienti si 100 de unitati in toata tara. Gazduita de Club Bamboo, petrecerea a reunit intr-un cadru relaxant angajatii bancii si clientii acesteia. Punctul culminant al serii a fost marcat de cadoul oferit de conducerea Volksbank clientului cu numarul 100.000, Constantin Paval din Botosani: un Peugeot 107. Dupa un scurt concert al celor de la Directia 5 care a mai animat putin atmosfera, conducerea Volksbank in frunte cu Gerald Schreiner, presedintele bancii si cu cei doi vicepresedinti, Simona Fatu si Klaus Muller, a tinut sa multumeasca atat angajatilor cat si clientilor pentru rezultatele obtinute de la lansarea bancii si pana in prezent. Tot atunci a fost dezvaluita si Peugeot-ul care pana atunci a stat cuminte ascuns in mijlocul salii sub o panza neagra, iar noul proprietar i-a facut o proba de claxon.
Noi nu putem decat sa felicitam Volksbank pentru cele 100 de unitati si pentru cei 100.000 de clienti ce au calcat pragul reprezentantelor Volksbank din tara de-a lungul celor sase ani de la lansarea pe piata romaneasca.
Petrecerea a marcat statutul Volksbank pe piata bancara din Romania. Pragul pe care cei din cadrul institutie au reusit sa-l depaseasca nu poate spune decat un singur lucru: Volksbank creste.
Volksbank Romania este o banca comerciala care activeaza pe piata romaneasca din luna mai 2000, iar principalul sau actionar este Volksbank International AG, in majoritate detinut de Österreichische Volksbanken-AG, unul dintre cele mai importante grupuri bancare din Austria. Inca de la inceputul activitatii Volksbank si-a indreptat atentia atat catre segmentul de retail, cat si spre IMM-uri, oferind fiecarui segment in parte produse perfecte adaptate nevoilor clientilor.
Volksbank se individualizeaza deja de celelalte banci prin reprezentantele sale din tara deschise in sistem franciza, si-a deschis si ea o cafenea bancara la finele lui iunie, Volksbank Clasic Cafe si a lansat un nou site, mai transparent si mai flexibil. Luna iunie poate fi numita pe buna dreptate luna noutatilor, pentru ca tot atunci a fost inaugurat call center-ul Volksbank.
Parcurgand pas cu pas evolutia doar pe acest an, Volksbank avanseaza cu rapiditate atat in topul bancilor de pe piata romaneasca cat si in preferintele clientilor, consumatori de produse bancare. Si drept dovada o constituie faptul ca la inceputul saptamananii viitoare Volksbank va prezenta noi produse cu care se isi va diversifica oferta bancara.
Ana Zidarescu
[email protected]
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro