credius.ro

Campania BRD “Premii unice in Romania, carduri unice in lume“ si-a desemnat castigatorul

10 mai 2006

Campania de carduri "editie limitata" desfasurata de BRD - Groupe Societe Generale in lunile decembrie 2005 si ianuarie 2006 si-a desemnat castigatorul. Marele  premiu, in valoare de 50.000 de euro, va ajunge la doamna Valentina Gutium din Bucuresti. Pentru a putea participa la aceasta promotie, un client trebuia sa detina un pachet de produse format, pe de o parte, din unul din cele sase designuri de carduri ”editie limitata”, si pe de alta parte dintr-un cont de economisire Atucont in lei sau in euro. De asemenea, mai putea detine un credit de consum in lei, sau un descoperit autorizat de cont.

In cadrul campaniei, BRD a emis carduri bancare ”editie limitata”  cu un design unic in lume, prezentand imagini memorabile din carierele marilor sportivi ai tarii noastre. Banca a reusit, in cele doua luni de campanie, sa emita peste 500.000 de carduri, stabilind si un record mondial de emitere pentru o perioada de doua luni in cadrul organizatiei VISA. De asemenea, BRD a castigat, tot din partea organizatiei VISA, si premiul pentru <Cel mai bun emitent din zona VISA CEMEA (Central Europe, Middle East and Africa)>. Distinctia a fost acordata in cadrul conferintei VISA de la Dubrovnik, care desemneaza cea mai buna banca in domeniul cardurilor in zona Europei de Sud - Est.

Alte articole

credius.ro
credius.ro
Ooni Koda
© Copyright 2024 InfoBancar

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro