"Cu toate ca produsele de credit sunt similare altor produse de credit ipotecar de pe piata, diferenta la Domenia Credit o face serviciul asociat produsului de credit", este de parere doamna Ana Cernat.
Directorul executiv credite de la Domenia Credit ne-a explicat ce anume face diferenta intre societatea de credit ipotecar si alte institutii de credt. "Vorbim de modul in care sunt tratati clientii si cat de repede primesc un raspuns nu doar in prima faza, la analiza veniturilor, ci in diversele etape ale procesului de creditare ipotecara, pentru ca uneori dificultatile incep dupa preaprobarea data pe baza situatiei financiare a solicitantului, deoarece o investitie imobiliara nu este usor de realizat, fie ca vorbim de o achizitie sau de o construire de imobil", dezvaluie Ana Cernat.
Ce anume face diferenta?
• Consilierea financiara, juridica si tehnica si raspunsurile rapide oferite clientilor pe tot parcursul procesului de creditare;
• Flexibilitatea mare in calculul veniturilor: in venitul net al familiei luam in calcul toate veniturile stabile din diverse surse;
• Cumularea de venituri a doua persoane necasatorite (care urmeaza a se casatori);
• Creditarea in valuta (euro si dolari) fara restrictii legate de indicatorii bilantieri ai societatii de credit;
• Aplicarea normelor creditului ipotecar, ceea ce permite finantarea construirii de locuinte fara solicitarea de garantii suplimentare, cu inscriere de ipoteca pe bun viitor;
• Domenia Credit a fost printre primele institutii care au creditat construirea de locuinte cu ipoteca pe bun viitor, reusind sa-i faca pe notari si pe cei de la Carte Funciara sa inteleaga acest tip de garantii si sa le accepte.
• Acceptarea ca solicitanti, a romanilor care lucreaza in strainatate, si in conditiile cele mai flexibile privind documentatia de credit;
• Domenia credit si-a impus un standard de transparenta de la inceputuri, adica din 2002 si l-a mentinut, culminand cu scrisoarea de oferta in standard european care mentioneaza toate costurile pe care le intalneste un client pe parcursul procesului de creditare.
„Toate acestea se reflecta intr-un portofoliu de aproximativ 1000 de clienti, care ni s-au alaturat intr-un parteneriat de lunga durata, bazat pe incredere si profesionalism”, evidentiaza Ana Cernat.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro