Dupa lansarea cu succes a platformei Self’Bank pe piata din Romania, ING ofera de saptamana aceasta pentru clientii sai serviciul Home’Bank, disponibil la orice ora, accesibil de oriunde in lume, pentru efectuarea operatiunilor bancare fara numerar, se arata intr-un comunicat de presa remis BankingNews.
In cateva secunde, prin accesarea adresei www.homebank.ro, clientii ING pot efectua in deplina siguranta: transferuri in lei din contul curent catre un alt cont deschis la ING Bank sau la alta banca, administrarea liniei de credit Extra’ROL, schimburi valutare, vizualizarea soldurilor si a istoricului tranzactiilor din ultimele 6 luni.
Serviciul de operatiuni bancare prin internet, Home’Bank, este consecvent principiului promovat prin Self’Bank, unde fiecare client isi poate administra singur situatia financiara. Aceleasi operatiuni accesibile la Multimat in Self’Bank, la oricare din cele 100 ING Office-uri din tara, acum sunt disponibile si prin Home’Bank, 24 de ore din 24, 7 zile din 7.
Pentru activarea Home’Bank nu e necesara instalarea unui soft suplimentar. Clientul (al carui cont curent, Cont’ROL, a fost activat si care a primit cardul VISA atasat contului) va semna un contract in oricare ING Office sau sucursala ING din tara, pentru a primi un cod unic de utilizator si un dispozitiv numit digipass.
“ING asigura deplina securitate a operatiunilor bancare prin utilizarea digipass-ului. Urmarim atat crearea celor mai confortabile solutii, dar si maxima siguranta pentru clientii nostri. Acum avem formula completa pentru a oferi tuturor libertatea de alegere si miscare. Complementar platformei Self’Bank (tranzactii cu sau fara numerar), serviciul de internet banking Home’Bank ofera in plus clientilor posibilitatea de a-si administra situatia financiara in orice moment, 24 de ore, oriunde aleg (fara cozi la ghiseu, fara timp pierdut pentru gasirea unui loc de parcare)” explica Directorul General al ING Bank, Dirk Serbruyns.
La ING, clientul poate acum decide cand si unde va accesa serviciile bancii, in functie de timpul pe care il are la dispozitie si de modalitatea cea mai convenabila.
Despre ING Bank
ING a fost prima banca internationala care a deschis o sucursala dupa 1989 oferind intreaga gama de servicii.
Din 1994, ING a lansat permanent produse si servicii inovatoare pe piata romaneasca:
- primul furnizor de servicii bancare electronice - 1995
- prima sindicalizare internationala - aranjor - 1996
- primul furnizor de servicii de custodie - 1996 / banca de depozitare - 1997
- prima institutie financiara in tranzactionarea cu titluri de stat
- prima banca straina care a deschis o retea de sucursale in Romania - 1997
- prima societate de asigurari care a introdus produse de asigurari de tip Unit Linked - 1998
- prima institutie financiara care a introdus Employee Benefits - 2000
- prima institutie financiara care a introdus Private Wealth Management - 2001
- prima institutie financiara care a lansat produse de tip pensii suplimentare - 2002
- prima institutie financiară (banca si asigurari) care a introdus un Serviciu Vocal Interactiv pentru clientii sai, atat persoane fizice cat si persoane juridice - 2003
ING Romania face parte din ING Group, institutie financiara internationala de origine olandeza, care ofera servicii bancare, de asigurari si de managementul activelor unui numar de peste 60 de milioane de clienti individuali, companii sau institutii, din 50 de tari. Cu un personal de peste 115.000 de angajati, grupul cuprinde o gama variata de companii, care deservesc clientii sub numele ING.
In iulie 2004, ING a lansat serviciile bancare pentru persoane fizice, printr-un concept inovator, Self’Bank, disponibil in ING Office-uri. Prin Self’Bank, clientii pot efectua singuri o multitudine de operatiuni bancare (de la depuneri si retrageri de numerar pana la plata facturilor de electricitate si gaz), oricand intre orele 7 si 23, sapte zile din sapte. In prezent sunt deschise 100 de ING Office-uri.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro