Serviciul ”Vocalis” oferit de BRD – Groupe Société Générale isi largeste gama de functionalitati si pentru clientela de persoane juridice si persoane fizice autorizate. Serviciul Vocalis le ofera utilizatorilor posibilitatea de a afla, printr-un simplu apel telefonic, atât detalii despre produsele si serviciile bancii, cât si informatii personalizate despre conturile deschise la BRD.
Incepând de astazi, clientii persoane juridice si persoane fizice autorizate pot obtine o gama larga de informatii, printre care: soldul conturilor, detalii despre operatiunile realizate in cont, comisioanele percepute, valoarea sumelor blocate pe conturi, precum si scadentele si soldurile la depozitele si creditele detinute. Interogarea soldului contului si ultimele 5 operatiuni debit/credit pot fi obtinute automat, 24 de ore din 24, 7zile din 7. in plus, prin intermediul serviciului Vocalis se pot debloca codul PIN Mobilis si cardurile business detinute.
Tot de acum, clientii persoane fizice au acces prin intermediul serviciului Vocalis la noi functionalitati: constituire de depozite in lei si valuta, cu dobânda fixa, variabila sau progresiva si viramente interbancare. „Noile functionalitati merg in directia oferirii unui confort suplimentar clientilor nostri, astfel incât acestia sa poata obtine fara efort informatiile necesare pentru gestionarea produselor si serviciilor bancare detinute”, a declarat Philippe Lelarge, Directorul de Strategie si Marketing al BRD-Groupe Societe Generale. Serviciul Vocalis este disponibil de luni pâna duminica, intre orele 8:00 si 22:00, la numerele de telefon 0800 803 803 (gratuit in reteaua Romtelecom), 021 302 61 61 (apelabil din orice retea) sau * BANCA (*22622) (tarif normal in retelele Orange si Vodafone).
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro