Banca Transilvania se numara printre bancile din Romania cu cea mai buna reputatie, conform studiului realizat de GfK (http://www.gfk-ro.com/). Analiza a fost realizata cu ajutorul GfK Reputation Management Model – RepMan®, instrument folosit in ultimul an de peste 150 de companii din 15 industrii diferite. In opinia celor care au participat la studiu (populatie urbana, bancarizata), caracteristicile unei institutii bancare cu reputatie sunt urmatoarele:
orientare spre oameni, cu gestionarea corecta a intereselor tuturor partilor implicate, de la angajati la clienti
preocupare pentru satisfactia clientilor
construirea unor relatii de incredere, pe langa cele comerciale
management bazat pe valori precum: onestitate, transparenta, etica si responsabilitate
In ceea ce priveste „scorul de reputatie”, conform analizei GfK, acesta este construit pe urmatorii 7 piloni:
familiaritate
managementul calitatii
calitatea produselor si a serviciilor
performanta financiara
bun angajator
responsabilitate sociala
atasament emotional
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro